to 9.5. klo 14.00

Riuttarannan leirikeskus

Mukana Pekka Valkeapää ja Elisa Ahola

Messu vietetään ulkona. Talon puolesta messun jälkeen pientä tarjoilua.

Tilataksi Riuttarantaan lähtee klo 13 Nummelan seurakuntakeskuksesta ja ajaa Ojakkalan K-marketille (lähtö sieltä klo 13.20) ja kirkonkylän seurakuntatalolle (lähtö klo 13.30). Tilataksiin ei tarvitse ilmoittautua.

Lisäksi Riuttarantaan ajaa myös seurakunnan oma tila-auto. Tämä auto lähtee Nummelan seurakuntakeskukselta klo 13 ja kyytiin ilmoittaudutaan erikseen seurakuntatoimiston Sonjalle ke 7.5. mennessä p. 09 347 8500 (puhelimeen vastataan arkisin klo 9-14).

Mukana Pekka Valkeapää ja Elisa Ahola

Messu vietetään ulkona. Talon puolesta messun jälkeen pientä tarjoilua.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille